18 febr: Voor de 55e keer ledenvergadering gehouden in de Til

Op vrijdagavond 18 februari is voor de 55e keer de ledenvergadering gehouden van HSV De Alver in de Til te Giessenburg. Nadat vorig jaar de ledenvergadering niet door kon gaan zijn we nu heel blij dat de versoepelingen van de corona nu mogelijk heeft gemaakt dat deze ledenvergadering wel door kon gaan. Door de extreme storm Eunice waren er veel afmeldingen maar toch nog een leuke ploeg bij elkaar.

De kampioenen van het seizoen 2021 werden gehuldigd en ook de aanwezige jubilarissen.

Hier kunnen we trots op zijn,

zulke trouwe leden en zoveel

kampioenen van verschillende ploegen!!!

Nadat wij alle verplichte stukken hebben doorgenomen is nu tijd voor het huldigen van onze kampioenen van de competitie.

En gaan we nu aandacht schenken aan al die kampioenen en onze trouwe leden die we altijd in het zonnetje zetten voor zoveel jaar lidmaatschap.

We beginnen met onze ALGEHELE  KAMPIOEN VAN HSV DE ALVER:

LEO KROSWAT EEN       GROOTS KAMPIOEN!

*De woensdagavond:

1e Glenn Timmer  met 808 punten  2e Leo Kros met 756 punten 3e Cor Schot met 646 punten niet aanwezig

*De zaterdagwal gezamenlijk:

1e Leo Kros met 306 punten 2e Adri Nieuwendorp met 278 punten niet aanwezig 3e Wijnand van Ooijen met 263 punten

*De zaterdagwal

1e Leo Kros met 1322 punten 2e Adri Nieuwendorp met 1170 punten niet aanwezig 3e Cees van Dijk met 1020 punten niet aanwezig

*De bootcompetitie

1e Ernst Hartog met 1279 punten 2e Wijnand van Ooijen met 1261 punten 3e John Rozing met 1156 punten niet aanwezig

We hebben ook nog een bokaal voor wie de grootste vis gevangen heeft. En ja hoor, dat is Leo Kros met 62 cm gevangen op 30 mei in de Alverput, die bokaal is ook voor hem.

Met sponsoring van

John Rozing.  Dank daarvoor!

De Jubilarissen:

Op de ledenvergadering schenken wij altijd aandacht aan onze jubilarissen en dat willen we nu ook doen op de website. Wij hebben hele trouwe leden, te beginnen met:

50 jaar lidmaatschap voor de heren Piet van Dijk, Cor Rietveld, Sjors Vonk, Jan Vos en Hennie v/d Wolf, allen uit Giessenburg,  mannen van het eerste uur.

Ook hebben we vier leden van :

40 jaar lidmaatschap voor de heer J.J. van Hemert uit H-Giessendam, jammer, kon  niet aanwezig zijn door corona. De heren G.J. Booij uit Wijngaarden, de heer K.A.  van Dijk en A. Schild beiden uit Giessenburg.

Daarnaast hebben we 28 leden van:

25 jaar lidmaatschap voor de heren J.A Loeve, W. Hartog, T. Korevaar, J.W. de Rover, J.G.A. Smits, T.J. Stam, L. Timmer, M. Verbaan, J.R. Verheul, allen uit Hardinxveld-Giessendam, de heren C. Ambachtsheer, E.R, Ambachtsheer, P.H. Donk, T.J. Huisman, J. v/d Laan, A. Nederlof, H.J. Nederlof, P. Schakel, T. Swets, E. van Wijk, allen uit Giessenburg, de heer A. van Wijk uit Schelluinen, de heer A. Alblas, H. Bons, A.A. Snap, allen uit Sliedrecht, de heer H. Stravers uit Lexmond. en de heren J. Roest, J.C. Korevaar, beiden uit Langerak, de heer F. Both uit Noordeloos, de heer R. Romijn uit Dordrecht.

Hierbij onze felicitaties voor zoveel trouwe jaren als lid van HSV “De Alver”.

Nu gaan we nog even genieten van de gezelligheid in de zaal: Bestuur en leden:

Onze penningmeester Flip Stijl die dit mede heeft verzorgd en na afloop nog 3 ronden gratis bingo heeft gespeeld. Dank daarvoor!!!

De corona pandemie is nog niet voorbij, maar zoals het er nu naar uitziet komen er 25 februari zoveel versoepelingen dat we weer vrijuit met elkaar om kunnen gaan en heerlijk aan de waterkant vertoeven om een visje te vangen.

Zo kunnen we terug kijken op een mooi jaar ondanks de corona-pandemie.

Namens het bestuur van HSV De Alver dank voor uw komst!!!

Voor nu, blijf gezond en tot ziens!!!