Will Zwaan wint
De zaterdagvissers waren neergestreken langs de Buiten-Giessen in Hardinxveld-Giessendam. Voor dit water heeft HSV De Alver het visrecht. Om hier te mogen vissen moet je lid van De Alver zijn.
De 16 vissers hadden te maken met weinig, maar toch een frisse wind. Het mocht de pret niet drukken want alle vissers hadden aan het eind van de wedstrijd vis in het leefnet. Dat was dit jaar nog niet eerder gebeurd. De verschillen waren wel groot, zo wist Wil Zwaan te winnen met 11,4 kg. Tweede werd Henk Leendertse met 5,9 kg en derde Kees Slob met 5,3 kg. Er waren ook 3 vissers die het moesten doen met minder dan een ons. Op de foto heeft Will Zwaan een brasem in zijn schepnet.




