16 februari: Ledenvergadering 2018

Hierbij de uitnodiging voor de Ledenvergadering op vrijdag 16 februari in de Til te Giessenburg, aanvang 20.00 uur.

VRIJDAG 16 FEBRUARI:

Op vrijdag 16 februari is de de 51e ledenvergadering gehouden en hierbij de foto van onze kampioenen over het seizoen 2017!

Alle leden van harte welkom!!!

De voorzitter Bas de Boon opende de vergadering , allemaal hartelijk welkom op onze ledenvergadering. De opkomst was niet zo erg groot, maar er waren drie jubilarissen aanwezig die later op de avond gehuldigd werden. Na alle punten te hebben afgewerkt werden de heren Flip Stijl en John Rozing met handgeklap weer herkozen in het bestuur..

Het was een avond van huldigingen:

De eerste die gehuldigd werd was de heer Ad Leeuwis uit Wijngaarden voor 25 jaar lidmaatschap.

Daarna volgde de heer Rene Muilwijk uit Gorinchem voor 40 jaar lidmaatschap.

De 3e jubilaris was de heer Jan Boer uit Giessenburg voor 50 jaar lidmaatschap. Hij kreeg de microfoon en vertelde dat hij vroeger altijd met de Alver ging vissen, er waren nu ook leden aanwezig waarmee hij nog gevist heeft. Hij woont aan de Giessen en leert zijn kleinkinderen ook vissen. Hij draagt de vereniging een warm hart toe.

De winnaars op de foto van alle competities:

Woensdagavond: 1e prijs Glenn Timmer, 2e prijs Leo Kros en 3e prijs Teus van Dijk.

Zaterdagwal: 1e prijs Leo Kros, 2e prijs Vas Rietveld en 3e prijs Jan Wim Buijk.

Bootcompetitie: 1e prijs Ernst Hartog, 2e prijs Jan de Goei en 3e prijs John Rozing.

Gezamenlijke wal: 1e prijs Cor Schot, 2e prijs Vas Rietveld en 3e prijs John Rozing.

Clubkampioen is geworden: Vas Rietveld

Grootste vis gevangen door: Jan Auperlee, een brasem van 60 cm. en hij krijgt ook de grootste beker.

We kijken terug op een gezellige avond met als afsluiting nog 3 ronden gratis bingo door Flip Stijl georganiseerd. Op de foto nog een geluksvogel met een taart John Rozing.

Het lot besliste, de laatste taart in de derde ronde was voor de clubkampioen over 2017 Vas Rietveld.