19 febr: De ledenvergadering ging niet door i.v.m. corona

Beste leden,

Zoals iedereen weet houdt de corona ons nog steeds in de greep.  Helaas  hebben we de ledenvergadering van vrijdag 19 februari ook moeten cancelen.  Maar de vissers hebben vorig seizoen nog volop kunnen vissen met alle beperkingen en zijn er toch winnaars en verliezers uitgekomen. En gaan we toch aandacht schenken aan al die kampioenen en onze trouwe leden die we altijd in het zonnetje zetten voor zoveel jaar lidmaatschap.

We beginnen met onze ALGEHELE  KAMPIOEN VAN HSV DE ALVER:

“WIJNAND VAN OOIJEN”

Hij heeft de hele periode zeer goed gevist en de punten bij elkaar gesprokkeld.  Wij feliciteren hem met deze mooie overwinning!!

Maar we hebben nog meer kampioenen:    Voor iedereen een beker!

Bootcompetitie:

1e: Ernst Hartog

2e: Wijnand van Ooijen

3e: Flip Stijl

Zaterdagwal:

1e: Vas Rietveld

2e: Leo Kros

3e: Adri Nieuwendorp

Woensdagavond:

1e: Glenn Timmer

2e: Leo Kros

3e: Teus van Dijk

De grootste vis is gevangen door Teus de Ruiter en Jan Wim Buijk, allebei 58 cm. Gevangen in de Alverput op 11 juli, maar de winnaar van de wisselbeker is geworden Teus de Ruiter, hij heeft gewonnen op totaal gewicht.

De Jubilarissen:

Op de ledenvergadering schenken wij altijd aandacht aan onze jubilarissen en dat willen we nu ook doen op de website. Wij hebben hele trouwe leden, te beginnen met:

50 jaar lidmaatschap voor de heren M.Barten en H.Dankers, beiden uit Hardinxveld-Giessendam.

Ook hebben we drie leden van:

40 jaar lidmaatschap voor de heren A. de Bruin en J.N. Rozing, beiden uit Giessenburg en de heer  J.V. van Houwelingen uit Sliedrecht.

Daarnaast hebben dertien leden van:

25 jaar lidmaatschap voor de heren K.A. v.d. Aa, H. Batenburg, M. van Bennekum, M. Kroon, L.J. Barendregt, allen uit Hardinxveld-Giessendam, de heren H. Hagenaar, H.J. Hölscher, W. Mostert, E.R. Smits, allen uit Giessenburg, de heer P.C. de Bruine uit Schelluinen, de heer B.Schlieker uit Sliedrecht, de heer G.N. Houweling uit  Nieuwpoort en de heer F. Bekkers uit Hendrik Ido Ambacht.

Hierbij onze felicitaties voor zoveel trouwe jaren als lid van HSV “De Alver”.

Ook ons erelid Vas Rietveld willen we even noemen, medeoprichter van HSV De Alver op 1 januari 1967 en        daarom hebben wij nu nog steeds zo’n mooie  vereniging!

Namens het bestuur hopen wij dat dit éénmalig is geweest en volgend jaar weer bij elkaar kunnen  komen in de Til te Giessenburg.

De corona pandemie is nog niet voorbij en alles is nog erg onzeker voor het komend seizoen.

Wij verliezen de moed niet en hopen dat we weer onze viswedstrijden kunnen houden.

Voor nu, blijf gezond en tot ziens!!!